wtorek, 27 września 2016

Czerwony Kapturek (Michał)

[Michał] Wybrałem tę baśń, bo jet łatwa do zapamiętania i jest krótka. Poza tym jest w niej trochę dramatyzmu i ciekawości czyli rzeczy, które lubię. Oraz dlatego bo do Kapturka stroje są łatwe i dlatego, bo lubiłem ją gdy byłem mały.

(1) Co było dla mnie najtrudniejsze podczas występu.
Odp: Podczas występu najtrudniejsze było dla mnie udawanie martwego, ponieważ podłoga była zimna.Udało mi się pokonać zimno w sposób szybkiego poderwania się z ziemi.

(2) Co nie sprawiało Ci trudności? Dlaczego?
Odp: Na występie nie sprawiało mi trudności zapamiętanie roli, ponieważ kułem dwie godziny.

(3) Opisz swoje odczucia podczas tych lekcji (prezentacja).
Odp: Podczas lekcji czułem się wesoło, ponieważ było się z czego śmiać i poza tym stroje były śmieszne.Gdy Malwiny była na scenie to poczułem przez chwilę się jak wilk, ponieważ opowieść była bardzo realna. Podczas mojego wyjścia minimalnie się stresowałem z powodu bo wszyscy się na mnie patrzeli, szczególnie Kajetan.

(4) Chciałem jeszcze zapytać Wiktora czy lubi osły w prawdziwym świecie, ponieważ było widać po jego czapce.

(5) Gdybym miał być naprawdę wilkiem zjadł bym panią Asię Waszkowską, resztę klasy i poszedł bym hasać po łące a później do lasu.

1 komentarze: