wtorek, 27 września 2016

Czerwony kapturek (Kajetan)

[Kajtek] Wybrałem tą baśń dlatego ,że jak wyszukiwałem jakiejś baśni w Google to była na pierwszym miejscu. poza tym prosto się ją zapamiętuje i jest nawet fajna. Moim zdaniem prosto się ją czyta i jest krótka. Śmieszy mnie trochę ta baśń.
_________________________________________________________________________________1. Co było dla mnie najtrudniejsze podczas wystąpienia?
Odp. Dla mnie najtrudniejsze było utrzymanie maski na głowie, bo cały czas mi spadała.
2.Co nie sprawiało ci trudności? Dlaczego?
Odp. Dla mnie najłatwiejsze było: mówienie nauczonego się tekstu i odpowiadanie na pytania innych osób, bo tekst umiałem na pamięć a odpowiedzi na pytania były wiadome.
3.Opisz swoje odczucia podczas tych lekcji.
Odp.Byłem bardzo spokojny, czułem się normalnie, nic dziwnego nie czułem. Trochę mnie to dziwiło, że niektórzy nie do końca umieli role.
4.Kogo jeszcze chciałeś i o co zapytać? Dlaczego?
Odp. Chciałem jeszcze zapytać Malwinę o to czy zjadła babcie w całości czy najpierw pogryzła, ponieważ nie umiałem sobie wyobrazić wilka z tak dużą paszczą.
5.Co byś zmienił jeśli na prawdę był swoim bohaterem?
Odp.Jak bym był tym bohaterem to próbował bym zdmuchnąć domy tym którzy słabe a do zniszczenia domu najstarszej świnki zaprosił bym inne wilki i bez problemu zjedli byśmy te świnki rozrywając im mięso i wypluwając kości.
                                                         +_+

1 komentarze: