wtorek, 27 września 2016

TRZY ŚWINKI (Kamil)

(Kamil) Wybrałem tę baśń , ponieważ lubię tą bajkę. I łatwo zrobić strój czasem jak oglądam tę baśń, to umieram ze śmiechu. Bawi mnie , że wilk ciągle przegrywa i trzy świnki budują dom a nawet mają urodziny.

Co było dla ciebie najtrudniejsze podczas występu.
Najtrudniejsze dla mnie było mówienie roli, ponieważ mam tremę.

Co nie sprawiało mi trudności.
Nie sprawiało mi trudności to, że to jak inni zadawali mi pytania to łatwo mi się odpowiadało.

Chiałbym jeszcze zapytać,Karolinę ot ile było materacy, ponieważ chciałem się dowiedzieć czy było ci wygodnie.

 Chciałbym jeszcze zapytać Wiktora ot na czym grałeś,ponieważ nie wiedziałem czy lubisz grać.

Gdybym miał być moim bohaterem to byłbym nie szczęśliwy, ponieważ ciągle tarzał bym się w błocie i bym śmierdział.

0 komentarze:

Prześlij komentarz