wtorek, 27 września 2016

Śpiąca Królewna (Iwanka)

(Iwanka) Wybrałam tę baśń ,ponieważ w tej baśni są wróżki,a ja zawsze chciałam je mieć. Księżniczka Aurora mnie inspiruje i uczy mnie jak pomagać innym ludziom. Lubię też tę baśń ,ponieważ jest tam książę Filip jest on bardzo ładny. Jest tam dużo zwierząt, a ja bardzo je lubię.

Co było dla mnie najtrudniejsze podczas wystąpienia?
Najtrudniejsze to był stres, ponieważ zawsze przed występem się stresuję, ale gdy weszłam na scenę to było już dobrze. Pomogła mi w tym cała klasa , bo do mnie się uśmiechała, zwłaszcza Kajtek.

Co nie sprawiało mi trudności?
Dlaczego?
Najłatwiejsze to mówienie i uczenie się ról, ponieważ bardzo lubię występować.
Na scenie drżałam ze stresu,ale nie było widać. Inni mi klaskali i na twarzy pojawił mi się uśmiech.

Chciała bym się jeszcze zapytać Karolinę dlaczego w materacach było ziarnko grochu.
Chciała bym się jeszcze zapytać Kajtka kim byli jego rodzice, ponieważ chciałam się dowiedzieć.


Gdybym miała być na prawdę moim bohaterem, to pofarbowała bym włosy na mój naturalny kolor(brązowy), chodziła bym czasami w spodniach i trampkach, tenisówkach. Zmieniła bym też swój charakter, dla nie których kto jest dla mnie nie miły, to ja bym mu się odwdzięczyła. Gdybym była swoją bohaterką to też bym się bardzo cieszyła, zrobiła bym sobie kilka tatuaży na stałe. Będę miła i zła.

0 komentarze:

Prześlij komentarz