wtorek, 27 września 2016

Czerwony Kapturek (Malwina)

(Malwina) Wybrałam tę baśń, ponieważ dobrze ją znam. Lubię bohaterów występujących w tej baśni. Bardzo ją lubię, bawi mnie to, że wilk ciągle przegrywa.

Co było dla mnie najtrudniejsze podczas wystąpienia?
najtrudniejsze dla mnie było mówienie, ponieważ się stresowałam.

Co nie sprawiało Ci trudności?
Dlaczego?
Trudności nie sprawiało mi zadawanie pytań, ponieważ było to zabawne.

Opisz swoje odczucia podczas tych lekcji (prezentacja).
Byłam bardzo zestresowana, na chwile miałam inny głos i się pociłam.

Chciałam jeszcze zapytać Nadię o jakie jest jej ulubione zwierze, ponieważ ja też lubię zwierzęta.

Gdybym miała być naprawdę moim bohaterem, to mieszkała bym na drzewie  i zjadała bym króliki.
Czuła bym się bardzo dziwnie, bo naprawdę nie mam futra. Dziwnie było by mi mieć kamienie w brzuchu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz