wtorek, 27 września 2016

Królowa Śniegu (Mikołaj}

(Mikołaj) Wybrałem tą baśń,ponieważ znam ją dobrze znam. Dlatego wybrałem tę baśń bo zawsze chciałem mieć ładny strój.

Najtrudniejsze było dla mnie czytanie                                                                                                            Nie sprawiło mi trudności pytania                                                                                                                   Podczas mojego występu trząsłem się.                                                                                                         Hciałem jeszcze zapytać Karolinę skąd tyle było materacy?                                                                            ponieważ pod materacami było tak dużo groszku.                                                                                        Gdybym miał być moim bohaterem , to byłbym szczęśliwy.

1 komentarze: